طراحی وب سایت صنعتی
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت صنعتی برای واحد های تولیدی

طراحی وب سایت صنعتی برای واحدهای تولیدی که در صدد بهره گیری از شیوه های نوین فروش و بازاریابی هستند و از طریق این روش ها به دنبال افزایش فروش و معرفی صحیح و کاربردی محصولات خود می باشند از اهمیت وافری برخوردار است. لذا مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در صورتی که توجه خود را به طراحی سایت و بهینه سازی آن و بهره مندی از دستاوردهای جدید فناوری اطلاعات معطوف سازند می توانند بهتر از قبل نسبت به عرضه و معرفی کالاها و محصولات خود بپردازند.

طراحی وب سایت صنعتی  با نگاهی به ظرفیت های صنعتی در ایران

کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک در کشورمان به وفور وجود داشته، و ایران از نظر صنعتی رتبه 35 جهان را در بین 238 کشور داراست و از پتانسیل ها و زمینه های توسعه صنعتی وافری برخوردار می باشد. بعنوان مثال می توان موارد ذیل را برشمرد:

وجود 950 شهرك صنعتی مصوب و تعداد700 شهرک صنعتی در حال بهربرداری در کل کشور، پتانسیل ها و مزیت های کشورمان در رشته های صنعتی از قبیل: وجود دانشگاه های صنعتی، پتروشیمی نفت و گاز، دانشگاه های جامع علمی و كاربردی و مؤسسات تحقیقات صنعتی، فرآورده های غذایی و آشامیدنی، تولید مبلمان و دیگر مصنوعات چوبی و فلزی و یا شیشه ای، صنایع دستی، استخراج کانه‌های معدنی، قطعه و مجموعه سازی، کشاورزی و دامپروری و شیلات، مواد شیمیایی، چرم سازی و زیرمجموعه های وابسته همچون کیف و کفش، مصالح ساختمانی، وجود مراكز آموزش فنی و حرفه ای مجهز و مراكز آموزش فنی شركتهای بزرگ صنعتی، وجود صنایع مادر پیشرفته، صنایع تبدیلی.

با توجه به موارد ذکر شده، انعکاس فعالیت ها ، خدمات و محصولات هر کدام از واحدهای صنعتی مذکور در عرصه جهانی اینترنت از طریق طراحی سایت صنعتی یا طراحی سایت کارخانه جات می تواند در رشد و توسعه صنعتی کشورمان گامی موثر باشد.

 اهمیت طراحی وب سایت صنعتی برای مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی

با توجه به مقدمه مذکور، از آنجایی که امروزه معرفی و فروش محصولات و خدمات از حالت سنتی خارج شده و شیوه های نوین بر پایه اطلاعات و فناوری جایگزین گشته است، نیاز شرکت ها و واحدهای تولیدی و کارخانه ها را به برخورداری از یک سایت کارآمد بیش از پیش نمایان می سازد و کارخانه ها و مراکز صنعتی جهت شناساندن محصولات و خدمات خود  و یا برای فروش آنلاین محصولات در اینترنت نیازمند طراحی وب سایت صنعتی می باشند. نظر به اینکه رقابت بالایی در معرفی و فروش محصولات در عرصه صنعت وجود دارد وهمچنین با توجه به گسترش ارتباطات و مراودات تجاری با خارج از کشور، طراحی سایت صنعتی می تواند کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف کارخانجات و مراکز صنعتی باشد.

همجواری ایران با كشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ترکیه، عراق،

ارمنستان، امارات و دسترسی به بازارهای اروپا و آسیای میانه، وجود پالایشگاه و مجتمع های پتروشیمی و كارخانه های بزرگی نظیر تراكتور سازی، ماشین سازی، فولاد و كارخانجات تولید كننده نیروی محركه، قطعه سازی و قالب سازی و واحدهای صنایع غذایی، صنایع فرش و چرم زمینه مساعدی را فراهم آورده و عمده ترین صادرات محصولات ایران به کشورهای چین، عراق، امارات عربی متحده، روسیه، افغانستان و هند صورت می گیرد. جهت ارتباط آسانتر و موثرتر با بازارهای کشورهای خارجی علی الخصوص مراکز فروش و بازار کشورهای همسایه و همچنین برای عقب نماندن از سهم تجارت خود در بستر اینترنت، نیازمند داشتن یک سایت حرفه ای  صنعتی (بویژه دو زبانه یا چند زبانه بین المللی) می باشند. سایتی که علاوه بر معرفی خدمات و محصولات واحد صنعتی مربوطه، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد.

طراحی وب سایت صنعتی و نظر سنجی مشتریان

طراحی سایت بر پایه ی اصول و المان های یک سایت صنعتی، علاوه بر ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و واحد صنعتی از طریق بخش ارتباط با مشتریان، با کسب آراء و نظرات آنها می تواند معایب محصولات را از نظر مخاطبان شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید که در نتیجه رضایت مشتریان را فراهم آورده و فروش بیشتر و مدوام محصولات را تضمین می کند.  

طراحی سایت صنع تی برای افزایش فروش و پیشرفت صنع ت کاربرد دارد

بخش های مختلف طراحی سایت صنعتی

مواردی که در طراحی وب سایت صنعتی بایستی مد نظر قرار بگیرد به اجمال عبارتند از :

1 -  تاریخچه معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

2 -  معرفی خدمات

3 – گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده

4 -  بخش محصولات به همراه مشخصات و ویژگی های آنها

5 -  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

6 - معرفی پروژه های در دست اجرا ومعرفی پروژه های آتی

7 - اخبار و مقالات در زمینه کاری

8 - باشگاه مشتریان

9- بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

موارد فوق فقط تعدادی از قسمت های یک سایت صنعتی محسوب شده و با توجه به نیاز و نوع فعالیت واحدهای صنعتی، بخش های متنوع دیگری نیز می توان در نظر گرفت.

industrial what is

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت های صنعتی

شرکت طراحی سایت "میهن وب گستر" با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه های مختلف از جمله سایت های صنعتی، با تکیه بر دانش و تجربه طراحان و برنامه نویسان خود، نیازهای مراکز صنعتی و کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی و مناطق مختلف کشورمان را شناسایی نموده و با توجه به نوع فعالیت آنها و همراستا با استراتژی  و اهداف آنها، اقدام به طراحی و پیاده سازی سایت های صنعتی و بهینه سازی و ارتقای رتبه و جایگاه ها اینگونه سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل نموده و آمادگی و اهتمام خود را جهت ارایه خدمات خود به مراکز و واحدهای صنعتی اعلام می دارد. لذا برای برخورداری از یک  سایت صنعتی حرفه ای و بهینه که بتواند کسب و کار شما را بهبود دهد و در نتیجه موجب افزایش مشتریانتان  گردد می توانید با  شرکت میهن وب گستر تماس بگیرید.

از جمله نمونه سایت های صنعتی طراحی و اجرا شده توسط میهن وب گستر می توان به وب سایت های: شرکت خودرو سازی کارمانیا، صنایع غذایی بهروز، گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز، شرکت دنون سحر(دنت)، شرکت کرمان موتور، کوشا معدن، شرکت آلمینیوم المهدی هرمزال، شرکت ایر تویوتا، شرکت تهویه، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو، شرکت بازرگاني بين المللي ايدرو، صنایع چوب و کاغذ ایران، صنایع غذایی دانشگاه آزاد ورامین، شرکت جیلران موتور و ... اشاره نمود.

طراحی وب سایت صنع تی باعث افزایش بهروری در شرکت های صنع تی میشود

 هزینه طراحی وب سایت صنعتی

هزینه طراحی و اجرای سایت صنعتی با توجه به میزان حجم کاری و زمان بَری اجرای پروژه و امکانات ایجاد شده در وب سایت سنجیده می شود.

برای مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از سایر خدمات و مزایای شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان ما ارتباط برقرارنمایید. 





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: